Na této webové stránce používáme cookies, abychom zlepšili uživatelský komfort a poskytovaly lepší služby.

SOUHLASÍM
Doprava a platbaZáruka vráceníOtázky a odpovědiZákaznický servis
Zatvoriť

Dotazy a odpovědi

Bude vrácena cena produktu, pokud nejsem spokojen/á?

Samozřejmě ano. Více informací naleznete na stránce Záruka vrácení peněz.

Jak dlouho trvá doručení balíku?

Objednávky jsou obvykle doručeny do 3-4 pracovních dnů. Konkrétní informace naleznete u každého produktu.

Mohu si objednat i emailem?

Samozřejmě ano. Napište na a naši pracovníci vám zadají objednávku. V emaily uveďte přesný název zboží, počet kusů, jméno, dodací a fakturační údaje, emailovou adresu.

Jak se mohu spojit se zákaznickým servisem?

Napište nám na emailovou adresu .

Mohu si převzít objednávku osobně?

Objednávku si můžete vyzvednout na kterémkoliv výdejním místě zasilkovna.cz alebo GLS Parcel Shop/GLS Balíkomat

Mohu si balík objednat na své pracoviště?

Samozřejmě ano. Balík si můžete objednat na libovolnou adresu, kde se právě nacházíte.

Kdy přijde můj balík s objednávkou?

Balíky s doručením na adresu se obvykle doručí v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00. Před doručením zašleme e-mail na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce, který bude obsahovat přesný časový interval doručení.

Co se stane, když kurýr přijde, když nejsem doma?

Pokud vás kurýrní služba nenajde na uvedené adrese, zanechá oznámení a pokusí se doručit znovu následující pracovní den. Bohužel může se pokusit doručit balík pouze dvakrát, pak se automaticky vrátí do našeho skladu.

Může mi někdo jiný převzít balík?

Samozřejmě ano. Balíček může převzít kdokoliv, pokud se bude nacházet na adrese doručení.

Při převodu jsem zadal/a špatný variabilní symbol, co mám dělat?

Žádný problém. Pošlete e-mail na adresu a náš personál vám pomůže.

Od mého převodu uplynulo několik dní, ale můj balík ještě nebyl odeslán. Co mám dělat?

Kontaktujte nás a my vaši objednávku okamžitě zkontrolujeme.

Mohu za jeden převod zaplatit najednou více objednávek?

Samozřejmě ano. Je důležité, abyste do variabilního symbolu uvedli číslo každé objednávky.